Webcast: The magic IT behind the service hotline

Am Donnerstag, 02. Juli 2020

How does the customer call the agent?

Speaker: Caroline Clemens, Senior Voice User Interface Designer at Deutsche Telekom

Register for our live event with Caroline Clemens, Senior Voice User Designer, Deutsche Telekom. July 2, 2020, 3 pm CET. Caroline will share insights on how the leading telecommunications company have deployed voice biometrics to delight German customers with quick and secure verification.

Watch this webinar and learn,

  • how voice biometrics can increase customers’ loyalty.
  • why Deutsche Telekom was looking to reduce friction in the customer service journey.
  • about the new process that enable agents to focus on delivering great customer service.

Deutsche Telekom as one of the world’s leading integrated telecommunications companies, with some 168 million mobile customers, 28 million fixed-network lines, and 19 million broadband lines offers a secure but convenient way for customers to access their accounts.

 

Register for the July 2nd live webinar

×

MITGLIEDERZUGANG

Passwort vergessen?  
Sollte Ihnen Ihre registrierte E-Mail nicht bekannt sein, kontaktieren Sie uns bitte.

NOCH KEIN MITGLIED?

Jetzt CCV-Mitglied werden und von den Vorteilen profitieren.

Computergenerierte Darstellung eines Schlüssels in einem Schloss, mit dem Text 'Exklusiv für unsere Mitglieder'.

  • Sparen Sie bares Geld
  • Gewinnen Sie neue Kunden
  • Erweitern Sie Ihr Netzwerk
  • Profitieren Sie von unserem Wissen
  • Stärken Sie Ihre Reputation
MITGLIED WERDEN
Nach oben scrollen